Upp och ner

Så kan man beskriva dagen.

Allt kom över mig, som det alltid brukar göra lite då och då.
Skolan, jobbet..... Allt blev som vanligt - för mycket.
Känns lite bättre nu, när jag har varit och jobbat och tänkt på vilken härlig
februarilön jag kommer få! :D räknat ut att det blir ca 4500 kr EFTER SKATT!!
Perfekt, eftersom jag har 3 stundande resor detta kommande halvår.

Maten har gått superbra idag!
Det enda som är jobbigt, och har varit det alla dagar,
är att jag blir så sjuuuuuuukt sugen på kvällarna.
För att stilla suget så har jag tagit till knepet att knäcka någon nöt,
det funkar ibland. Gött iaf!

Imorgon - vägning!
SPÄNNANDE!!
Godnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0