Söndagen

Gårdagen spårade ur...
Gjorde som jag sa att jag inte skulle, köpte 10 godisbitar som förvandlades
till en matorgie när jag kom hem igen :S

Får hoppas att jag lär mig av mina misstag!

Denna dag har dock gått jättebra!
Om jag skulle gjort som förut så hade jag ätit minst lika mycket skit
idag också, och sedan "börjat om" på måndag och sen skitit i det totalt någon dag senare.
Detta tillåter jag mig själv inte att göra!
Jag SKA klara detta och vara snygg och smalare till kryssningen som går av
stapeln i början av april!! Så det så ;)

Nu ska jag fortsätta att städa lite på rummet, alla julsakerna är äntligen borta.
Sen blir det en kopp te och en mysig tv-serie med familjen.

I morgon - back to school! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0