JAAAA!!!

Klev upp på vågen i morse med spänning, har jag gått ner eller inte?
Jag oroade mig i onödan, 57,9 kg!!!! Det är min nuvarande vikt.
Har hoppat över både 59 och 58 kg, så härligt det känns! :D
En rejäl rivstart med en minskning på 2,4 kg - på mindre än en vecka!
Nu gäller det bara att hålla i detta och fortsätta i samma anda.
Jag kommer klara detta!

Har varit ute på en promenad med en kär vän, det var superskönt.
Trotsade kylan, 55 minuter blev det!

Lite senare på dagen ska jag och en kompis in till stan och köpa present till en tjej i klassen,
vi ska hem dit på middag ikväll. Kul att träffa alla från klassen, det har gått några veckor nu!

Ska plocka ihop på rummet innan det är det tänkt,
men först ska jag få i något i magen.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0