Dag 18

Ett tag sen jag skrev här nu..
Undrar varför - eller inte. Precis samma anledning
som det alltid, hittills, har varit. Det har skitit sig, och nu är det bättre igen.
Kommentarer som jag tar åt mig av utan anledning..
Blir ledsen, köper godis och ja.. På den vägen är det.
Nu är jag "tillbaka" igen eller vad man ska kalla det.
Dock samma dag, det är dag 18.
Vikt - no clue. Vägning i morgon så får vi se hur jag ligger till.
Hoppas jag inte är över 60,3 bara!

Börjar sakta men säkert hitta dåliga mönster i det jag gör,
och jag ska ge mig fan på att brya dessa!

Inget kaloriräknande från och med nu, ska iaf försöka.
Mycket svårt, men är dock inte lika fast som jag var för ca 6 månader sedan..

Med bestämda mattider och ett tips från en annan blogg;
tänka att alla måltider ska bestå av både fett, proteiner och kolhydrater.
Har skippat fettet mycket nu - kanske det som saknas?

Hur som haver så är det dags att sova (egentligen för länge sedan..).
I morgon får jag iaf lite sovmorgon!
Det hurrar vi för :D
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0