Yes!

Det blev en promenad på 4,5 km!
BRA JOBBAT!

Funderar föresten på att väga mig i morgon bitti.
Dock vet jag att jag kommer bli besviken..
Jag vill så gärna komma ner till 55 kg - och ännu hellre några kilo under!
Men just nu så tippar jag på att vågen ställer sig kring 62-64 kg..
Måste tillägga att jag inte är speciellt lång, 160 cm och jag kommer inte
skjuta i höjd heller ;)
Jag måste börja ta hand om mig själv, och inte trösta mig med mat..

Nä, nu ska jag ta i med hårdhanskarna!
I morgon BLIR det vägning och när jag sedan ställer mig på vågen på söndag
morgon så SKA det vara ett minus på den!
Nu ska jag sova!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Thea

Det är ju så lätt att trösta sig med mat, det finns överallt och det är lätt att få tag på.



Kör hårt och

Lycka till

2009-11-03 @ 23:21:43
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0