Upp och ner..

Inte bara vikten, utan även mitt humör och min inställning.
Jag är som en levande berg&dalbana.
Kan vara att mensen är på G, kan vara att mitt liv just nu är helt åt helvete.
Jag vet varken ut eller in.
Drygt som satan är det.

Skulle ju ha vägt mig idag, och ha gått ner till under 60 kg.
Men efter en helg med nutella så kommer det knappast ha hänt!
I morgon ska jag iaf ställa mig på vågen och under veckan
göra mitt bästa för att gråta och träna - istället för
att gräva mig ännu djupare ner i hålet jag är fast i just nu...

"Gråt inte över någon som inte kommer gråta över dig"
Lätt att säga. Bra om man lyckas.
Jag ska tänka såhär:
"Gråt hellre över någon som är helt värdelös,
eller träna till du spyr, än att du äter massa skit"


Tack för mig och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0