Sjuk..

Är hemma idag från skolan, halsen är helt åt skogen :(
Kroppen känner sig tung och huvudet orkeslöst.
Möjligen blir det en lätt prommenad under dagen,
men bör väl hellst ta det lugnt idag..

Något jag kan syssla med idag är då att räkna kalorier,
vilket jag har gjort förrut med blev då helt fast så vi fick lov att
slänga ut köksvågen.
Men att jag gör det någon dag då och då ser jag inte som något
problem, så länge det inte stiger mig åt huvudet :)

Hade tänkt att jag ska hamna på ca 1000-1200 kcal idag
eftersom det inte blir någon träning.

Men nu måste jag börja plugga, har ett viktigt prov i morgon,
hoppas att huvudet sammarbetar.
Vi får se hur dagen slutar!
Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0