Dag 3

Inte en bra dag.
Vaknar upp och det känns som jag har en mandarin fast i halsen, ONT!
Käkar frukost, en bra, och går till skolan.
Gör ett prov som jag föresten tror gick lysande! :D
Sedan föreläsning och matte.
Men inte hela, kroppen känndes helt ur spår så jag beslöt mig för att åka hem tidigare.

Och då gjorde jag det.
I väntan på skjuts så gick jag in på närmaste affär och köpte med mig
lite naturgodis, godis, 1 liten ostkrokspåse och 100 choklad med nötter.
Har inte ätit upp allt än, men usch. Jag ska ju inte hålla på så!
Men jag vet hur jag funkar.
Jag har en plan för dagen och om den sedan inte blir som planerat så
känns det som att allting skiter sig bara och då löser jag det
- med mackor, godis osv.
Jag vet att detta är ohälsosamt, det är inte bra för varken kropp eller knopp!
Och jag försöker låta bli, men det är svårt.

Hur som hellst så blir det troligtvis ingen träning idag pga. halsen.
Jag som hade sett fram mot friskis på eftermiddagen :(
Men men, det är som det är.
Eventuellt kanske jag tar en senare kvällsprommenad, vi får se :)

Nä, nu ska jag börja plugga lite.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0