Dag 23

Har kännt mig deppig och trött i ca 1 vecka nu.
En månad har gått sen jag och X gjorde slut.
De första 2 veckorna gick bra, och det kändes som om vi gjorde rätt.
Det är de senaste veckan som har varit sjukt jobbig för mig.
Ensamheten har börjat kommit ikapp en, och det är rent ut sagt jävligt drygt!

Vanan att bara kunna vara med någon finns inte längre,
vardagen ser helt anorlunda ut och det är svårt att hitta nya vanor.
Det är då jag lätt faller tillbaka i "gamla" vanor;
köpa godis efter skolan, äter 17297 kex med ost & marmelad osv..
Och det är tyvärr det jag har gjort de senaste dagarna..

Vill egentligen inte hålla på såhär, men det blir som om jag inte
tänker, utan bara äter. Sedan efteråt tänker jag bara "OJ!"

Allt sitter i huvudet på mig och om jag inte förändar mitt tänk,
så kommer jag aldrig gå ner i vikt och/eller bli nöjd med mig själv.

Bra att jag vet vad det är för fel iaf,
Det svåra är att göra någonting åt det...
Någon som har bra tips att dela med sig av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0