Dag 20

Superbra dag tills jag pratade med mitt ex...

Tårar och en cigg (BIG NO NO!)...
Jag hatar att han säger fina saker nu, det är försent att ångra sig.

"Jag önskar att vi inte hade gjort slut, utan fixat till det då istället.
Men tror det är försent nu och det skulle nog inte hålla."


BULLSHIT!
Hatar att du säger så! Blir bara så in i helvetes jävla arg!
Att du säger att jag är mycket finare nu än då. Att du inser nu vad du har förlorat.
Att du äntligen säger vad du tycker. Fan att jag ska behöva känna såhär,
för det är ju du som har gjort så att jag känner mig så jävla värdelös.
Men mest av allt är jag ledsen.....
Fuck.

Kommentarer
Postat av: Thea

Det verkar som att det är bäst att skita i honom om det får dig att må så dåligt. Inte prata med honom om det är möjligt. Jag tycker att det är onödigt av honom att säga så. Om han får dig att känna dig värdelös så var stark och glöm honom.

2009-11-21 @ 17:52:10
URL: http://theasutmaning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mycket för din kommentar! :) Ja, jag känner det jag med. Jag måste försöka gå vidare, även fast det kommer dagar som jag hade den 20 då jag känner saknad.. Väldigt svårt radera honom helt, eftersom vi går i samma skola, åker samma buss, har samma umgängeskrets osv. Men det är dags att försöka acceptera mig själv och radera alla spår av osäkerhet som han har lämnat!

2009-11-23 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0