Dag 2, november

Ja, jag har döpt om mina dagar lite.
Räknar nu från och med novemberutmaningens dagar =)

Och det går som smort för mig!
Idag har jag hunnit med ett härligt Friskis&Svettispass,
ca 6 km prommenad och både några armhävningar och plankan!
FY FAN VA JAG ÄR BRA! :D
Detta har verkligen varit en dunderdag för mig,
så jäkla bra!
Fick lite extra sovmorgon tack vare mig söta mamma,
åkte till skolan och fick reda på att två arbeten hade gått MYCKET över förväntan.
Ett nytt arbete i samhällskunskap - JÄMSTÄLLDHET! favoritämne, verkligen kul :)
Sedan väntade en föreläsning med den mycket skickliga Mattias Klum,
en fotograf som är med i expeditionsverige.se.
Väldigt duktig talare, föreläsningen var fantastiskt givande och underhållande!
Gick sedan till stan för att ta en kopp kaffe med mjölk och pluggade
lite grann innan det var dags för friskispasset.
Hem, mat, prommenad, plankan, armhävningar, dusch, dator, sova!
Och maten har föresten gått superbra idag :D

I morgon blir det samma roliga och tuffa friskispass,
plankan, armhävningar och ev. en prommenad.
Vi får se hur det blir med prommenaden,
tar den som ett + om jag gör den =)

Nu ska jag sova, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0