Dag 18

Något hände idag - jag var ute och sprang(!!) i 40 minuter, det ni :D
Får såna där ryck ibland, fast än jag i vanliga fall avskyr att springa.
Skönt var det iaf!
Rycket kom av att jag satt och var deppig och ledsen över allt som hänt
osv.. så jag tänkte ta något mumsigt att äta (typ massor med glass) och
kolla lite på The O.C. (som är det bästa programmet någonsin förresten!).
Men då sa jag till mig själv: Du vill ju inte tröstäta, gå ut och rör på dig istället!
Och jag lyssnade, bra jobbat mig själv :D

Sen blev det en prommenad med vännen på det så jag har idag sammanlagt
sprungit/gått 9,5 km. Nästan en mil alltså!

Nu bör jag ta itu med lite mer plugg, ligger stora högar och väntar :S
Sedan blir det troligtvis fotbollen på Tvn och lite The O.C,
hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0