Sovmorgon till kl 14.00!

Detta tackar man inte gärna nej till! :D
Har inte gjort någon direkt nytta nu på morgonen mer än att
öva lite inför en redovisning som jag har i morgon.

Jag känner mig förvånandsvärt positiv,
trots elaka nerver inför kommande redovisningar..
Känns som om pusselbitarna böjar falla på plats igen
och energin med skolan börjar sakta men säkert komma tillbaka!

Tänk att det snart är jul - LOV!
Jag behöver verkligen detta lov känner jag så jag kan fokusera på annat
än skolan utan att få dåligt samvete. Mitt mål är ju att göra klart allt som
ska vara klart innan lovet, så jag verkligen kan njuta!
Så nu ska jag göra några tal i matten så jag kommer liiiite längre fram iaf!
Sedan skolan och kanske lite julklappshandling och senare fotbollsträning!

Såg på ätatränakämpas blogg att det kommer en julutmaning - SPÄNNANDE! :)
Får se vad det är, så kanske jag kan lyckas genomföra den!
Novemberutmaningen har ju tagit slut, och vi fick välja själva om vi har genomfört den
eller inte. Utifrån detta citat så har jag bestämmt att jag inte klarade den,
trots att det var sååååå nära:

"Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt"

Jag får som sagt försöka klara nästa istället! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0