Dålig uppdatering..

Helgen har varit fylld av både skratt och tårar.
Men tyvärr inte av så mycket träning..

Novemberutmaningen förblev oavslutad :(
Ändå sjukt stolt över mig själv att jag var såå nära att klara det!
Och tacksam!
Utan denna utmaning att "skylla på" så hade jag verkligen inte
tagit allla prommenader, träningspass och framförallt inte tagit
mig i kragen och testat på något nytt träningspass!
Så jag är glad, trots ett stretchpass och 12,5 km kvar!

Har pratat igenom allt med han, och vi har bestämt oss för att göra ett nytt försök.
Det känns jättebra, trots allt elakt jag har skrivit här i ren bitterhet och saknad.
Hoppas på en bättre tid tillsammans än vad vi har haft förrut :)
Det känns bra nu och det är det som är viktigast just nu!

Har fått mer tider på jobbet, vilket känns bra!
I skolan ligger jag fortfarande efter, men lovet är snart här och jag ser
detta som motivation till att plugga lite extra nu för att göra klart all innan lovet.
För på lovet ska jag njuta av ledigheten från skolan och jobba skiten ur mig istället ;) haha.
Nej då, men jag ska ta en riktig paus från allt skoltänk då!

Nu - dags för att läsa igenom lite inför morgondagens geografiprov!
Hej så länge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0